Employer Branding Campagne met de medewerkers in de hoofdrol
Vacature video – short form video website – klantengetuigenis – social media campagne
Adopt id PLM uit Roeselare is een jong en ambitieus IT dienstenbedrijf in volle groei, op zoek naar nieuw talent.
Blown Away maakte een speelse employer branding movie in vlogstijl, die helemaal past bij de “work hard, play harder” mindset van dit bedrijf. Op een eigentijdse manier wordt de Employee Value Proposition (EVP), zoals het hechte team, de toffe werksfeer, de waarden van dit bedrijf en haar bedrijfscultuur in beeld gebracht, weliswaar overgoten met een portie fun factor.
De eerlijke verhalen van de medewerkers, die vertellen hoe het is om daar te werken, zorgen voor verbinding met de kandidaten. Ze krijgen de kans om te zien en te voelen of deze mensen, dit bedrijf bij hen past. En hiermee wordt natuurlijk ook aangetoond welke klasbakken er al in huis zijn.
Een echt overtuigende employer branding campagne betrekt bij voorkeur meerdere stakeholders bij het verhaal. Daarom geven we in een testimonial het woord aan enkele klanten met verschillende achtergronden, die vertellen hoe Adopt id PLM voor hen het verschil maakt.
Als je aan het einde van de draaidag ziet dat the boss emo is over wat hij te horen kreeg van zijn medewerkers, van de klanten, wel, dat maakt onze job de mooiste van de hele wereld, daar doen we ‘t voor. En dat is wat authentieke storytelling doet met mensen, echte mensen.